Sajnos rögtön a felújítás elején probléma adódott. A családban anyagi válság lépett fel, ezért a felújításra szánt pénzből segélycsomag lett. Maradnak a saját kezűleg elvégezhető munkák. A többit majd ha visszakapom a pénzt.
A polírozásért nem akartam fizetni, ezért kutattam kicsit a témával kapcsolatban. Rendeltem egy kezdő polír készletet, amivel elég szép eredményt lehet elérni,de nem volt túl gazdaságos. Sok időt vett igénybe az alkatrészek polírozása és gyorsan kopott a készlethez mellékelt rongykorong. Aztán egy nap találtam egy ipari polírozó gépet igen jó áron. Meg is vettem. Ezzel aztán lehet polírozni.
A Szörny.
Csak az a baj, hogy a rajta lévő korong eléggé hullatja a szőrét. Pár nap múlva úgy néz ki a garázs, mintha egy falka német juhász vedlette volna le téli bundáját. Na meg a villanyóránk is majd kiugrott a helyéről a majd 2kw-os motortól. Úgy döntöttem, megy a gép a vaterára. Hamar el is ment. Az árából pedig jött egy kisebb gép.
Csapágycsere után gyönyörűen működik. Csináltam neki egy polcot is. Remélhetőleg innentől kezdve már csak políroznom kell vele. Van mit:
- kormánykifli
- kormány rögzítők
- kormánykapcsolók
- első fék
- villaszárak
- kerékagyak
- hátsó fék
- deklik
- szelepfedél és egyéb apróságok.
A hátsó féket és lánckerék deklit saját kezűleg furkáltam ki, majd polírozva lett. Szerintem ütős lett.
Az első fék olajtartályát cserélni kellett. A 32 éves műanyag már eléggé avittas.
Alumíniumból lett esztergálva helyette, majd polírozva.
A gyújtáskapcsoló is új helyet kap az ülés alatt a saját készítésű konzollal együtt.
A villaszárak szintén polírozva.
És a kormánykifli.
Utolsó kommentek