CB750 Cafe Racer születése

Üdv. A közeljövőben(remélem közeli) láthatjátok a Honda cb750 Cafe Racer megszületését. Hazai viszonylatban még új ez a téma, ezért gondolom, izgalmas lesz véghezvinni ezt a vállalkozást.

Friss topikok

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már lev... (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az ép... (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Bagett250: Bocs a megkésett válaszért.Igen hosszú.Nem, nem lesz két személyes.A vázat nem akart... (2012.06.02. 20:49) Már látom a fényt az alagút végén
  • Tomchy: @z.ody: ezt megértem, a klubtag sokkal (szebb) stílusosabb, mint a sportcsonk. (2012.03.26. 21:15) Lassan összeáll a kép
  • z.ody: @Tomchy: Csak a tologatás miatt tettem be a régit. Nemsokára felkerül a csutikormány. (2012.03.04. 21:14) Két keréken

Utolsó kommentek

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már levették a rendszámot,mindegy az E betű. (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • Tomchy: Jó lett! Nyáron néha hasonlóban tolom én is: indafoto.hu/tomchy01/cr_sisak Csak vigyázz, van-e a Kiskőrösiben E jelzés? Rendőr harap rá! (2012.06.27. 10:30) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az építéshez! Ody (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • Arni04: Helló, már figyeltem az oldaladat régóta, és láttam a kormányodat amit vettél, hogy kicsi. Én is cafe racert építek pont most, van egy 1977-es Honda CJ 360 T-ém, az egyetlen Mo.-n, és nem tudom meg ... (2012.06.15. 17:40) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Tomchy: sajna még nem indítható, de lesz videó.tervezem az első indítást felvenni.amint megvan felrakom. (2012.06.04. 11:23) Egy kis előrelépés
  • Utolsó 20

Elkezdtem összerakni Dorothy-t

z.ody 2011.12.20. 21:32

 A elmúlt egy hétben nem sok időm jutott a motorra. Betegek lettünk. Kezdte a fiam valami vírusos hurutos nyavajával, aztán folytattam én a sort. Most is folyik a nyálam a billentyűzetre, mert csak a számon át tudok levegőt venni. Az orrom totál el van dugulva. Aztán mára kislányunk is elkapta. Úgyhogy se időm, se kedvem nem volt nagyon a szereléshez. 

Azért felkerült 1-2 dolog:

alsó és felső kormánykiflik, majd a két teleszkóp a gumiharmónikával és azúj lámpatartóval, majd az első fék konzolja. Persze közbe kellett iktatnom egy csavarbolti túrát is. Minden csavart próbálok újra cserélni, bár ez kicsit nehéznek bizonyul. Nem a szokványos csavarméreteket használták az összeszerelésnél. Van itt 6-os, 7-es, 8-as 10-es csavarméret különböző menetemelkedéssel. A legcinkesebb a 7-es méret, ezt nem kapok.De ebből szerencsére nincs sok.

Beraktam a hátsó lengőkart és a már készre szerelt hátsó teleszkópokat.(erről foto holnap).

Nekiláttunk Sefivel a blokknak. Kicseréltük a vezérmű láncot. Átnéztük a vezetőket és a hengerfejet. Lényegében hozzá sem kéne nyúlni, de hamár leszedtük a hengerfejet, a szelepszár szimeringeket kicserélem.

Közben felgumiztattam az első kereket és felszereltem rá a féktárcsát. Szerintem durva lett.(Bocs, de fotozni végképp nem volt időm). Megrendeltem a hátsó kerékhez a küllőket. Nem kellett Németországból, ugyanis kiderült, hogy itthon van egy illető, aki minta alapján legyártja kb fele annyiért. Januárban meglesz. Januárra várom a kormányt is. Nem a Viktor félét, hanem a Cafe Racer kormányt. Találtam egyet viszonylag jó áron, bár 12000 HUF még mindíg a fájdalomküszöbömet karcolja. De mégsem 16, mint a webshopokban.

Terveim még az idei évre:

1.kéne kreálnom valami állványt a motornak, mivel nincs közép sztender és így elég nehéz szerelni.

2.blokkot összerakni, lefesteni, berakni a helyére

3.bejglit és töltöttkáposztát enni rosszullétig, aztán egy kis szódabikarbónával lefolytani. Na és persze együtt lenni a családdal!!

A címre kitérve: a Cafe Racer ötlete és kislányom fogantatása nagyjából egy időben történt. Ezért már az elején tudtam, hogy ezt a motort róla fogom elnevezni. Így lett Dorottyából Dorothy. És mivel fekete a domináns szín, így a motor neve: Black Dorothy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cb750cafe.blog.hu/api/trackback/id/tr553479312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása