A elmúlt egy hétben nem sok időm jutott a motorra. Betegek lettünk. Kezdte a fiam valami vírusos hurutos nyavajával, aztán folytattam én a sort. Most is folyik a nyálam a billentyűzetre, mert csak a számon át tudok levegőt venni. Az orrom totál el van dugulva. Aztán mára kislányunk is elkapta. Úgyhogy se időm, se kedvem nem volt nagyon a szereléshez.
Azért felkerült 1-2 dolog:
alsó és felső kormánykiflik, majd a két teleszkóp a gumiharmónikával és azúj lámpatartóval, majd az első fék konzolja. Persze közbe kellett iktatnom egy csavarbolti túrát is. Minden csavart próbálok újra cserélni, bár ez kicsit nehéznek bizonyul. Nem a szokványos csavarméreteket használták az összeszerelésnél. Van itt 6-os, 7-es, 8-as 10-es csavarméret különböző menetemelkedéssel. A legcinkesebb a 7-es méret, ezt nem kapok.De ebből szerencsére nincs sok.
Beraktam a hátsó lengőkart és a már készre szerelt hátsó teleszkópokat.(erről foto holnap).
Nekiláttunk Sefivel a blokknak. Kicseréltük a vezérmű láncot. Átnéztük a vezetőket és a hengerfejet. Lényegében hozzá sem kéne nyúlni, de hamár leszedtük a hengerfejet, a szelepszár szimeringeket kicserélem.
Közben felgumiztattam az első kereket és felszereltem rá a féktárcsát. Szerintem durva lett.(Bocs, de fotozni végképp nem volt időm). Megrendeltem a hátsó kerékhez a küllőket. Nem kellett Németországból, ugyanis kiderült, hogy itthon van egy illető, aki minta alapján legyártja kb fele annyiért. Januárban meglesz. Januárra várom a kormányt is. Nem a Viktor félét, hanem a Cafe Racer kormányt. Találtam egyet viszonylag jó áron, bár 12000 HUF még mindíg a fájdalomküszöbömet karcolja. De mégsem 16, mint a webshopokban.
Terveim még az idei évre:
1.kéne kreálnom valami állványt a motornak, mivel nincs közép sztender és így elég nehéz szerelni.
2.blokkot összerakni, lefesteni, berakni a helyére
3.bejglit és töltöttkáposztát enni rosszullétig, aztán egy kis szódabikarbónával lefolytani. Na és persze együtt lenni a családdal!!
A címre kitérve: a Cafe Racer ötlete és kislányom fogantatása nagyjából egy időben történt. Ezért már az elején tudtam, hogy ezt a motort róla fogom elnevezni. Így lett Dorottyából Dorothy. És mivel fekete a domináns szín, így a motor neve: Black Dorothy
Utolsó kommentek