CB750 Cafe Racer születése

Üdv. A közeljövőben(remélem közeli) láthatjátok a Honda cb750 Cafe Racer megszületését. Hazai viszonylatban még új ez a téma, ezért gondolom, izgalmas lesz véghezvinni ezt a vállalkozást.

Friss topikok

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már lev... (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az ép... (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Bagett250: Bocs a megkésett válaszért.Igen hosszú.Nem, nem lesz két személyes.A vázat nem akart... (2012.06.02. 20:49) Már látom a fényt az alagút végén
  • Tomchy: @z.ody: ezt megértem, a klubtag sokkal (szebb) stílusosabb, mint a sportcsonk. (2012.03.26. 21:15) Lassan összeáll a kép
  • z.ody: @Tomchy: Csak a tologatás miatt tettem be a régit. Nemsokára felkerül a csutikormány. (2012.03.04. 21:14) Két keréken

Utolsó kommentek

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már levették a rendszámot,mindegy az E betű. (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • Tomchy: Jó lett! Nyáron néha hasonlóban tolom én is: indafoto.hu/tomchy01/cr_sisak Csak vigyázz, van-e a Kiskőrösiben E jelzés? Rendőr harap rá! (2012.06.27. 10:30) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az építéshez! Ody (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • Arni04: Helló, már figyeltem az oldaladat régóta, és láttam a kormányodat amit vettél, hogy kicsi. Én is cafe racert építek pont most, van egy 1977-es Honda CJ 360 T-ém, az egyetlen Mo.-n, és nem tudom meg ... (2012.06.15. 17:40) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Tomchy: sajna még nem indítható, de lesz videó.tervezem az első indítást felvenni.amint megvan felrakom. (2012.06.04. 11:23) Egy kis előrelépés
  • Utolsó 20

Hátsó kerék

z.ody 2012.02.15. 20:42

 Ha jól emlékszem, már írtam arról, hogy a hátsó kerékhez nem rendeltem meg a küllőket anno, mert azt hittem, hogy menthetők lesznek. Hát nem így lett, ugyanis a kiszedéskor vagy 5 küllő feje leszakadt. Rá volt rohadva az anya. Nem is olyan nagy baj, hogy nem rendeltem meg, mert jól meg is szívtam volna. Ugyanis ahol rendeltem az első kerékbe valót, ott a hátsó kerék küllő szettet csak általánosítva CB750- hez árulják. Igen ám, de 1969-1977-ig a 750-es 18"-os hátsó kerékkel jött ki, majd 17"-ossal. Az első kerék centírozását egy helyi szaki bácsira bíztam, aki felvilágosított, hogy van itthon egy emberke, aki küllőt gyárt.Mindenhez! Meg is beszéltem vele, hogy küldöm a mintát és Ő legyártja a szettet. Így is lett. Kb 3 hét alatt meg lettek a küllők, így ma be is fűztem a hátsó kereket. Mehet szakibácsihoz centírozásra, aztán gumishoz. Lassacskán talpra áll Dorothy.

Miközben a garázsban ténykedtem, odakint északi sarkira fordult az időjárás. Szakadó hó és kb 60 km/h szél.Most kicsit örülök a téli időjárásnak.Így legalább nem kell izgulnom, hogy nyakamon a jó idő és még nincs kész a motor.

Úgy tűnik, hogy a motor a költségvetés szűkössége miatt átmenetileg matt fekete színben fog gyönyörködni és a matricázás is el lesz napolva.Aztán, ha lesz egy kis guba, le lesz fényezve és felmatricázom. Bár nekem bejön a matt fekete is.

Íme pár kép a kerékről:

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cb750cafe.blog.hu/api/trackback/id/tr954115231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása