Szíves elnézéseteket kérem,amiért így eltűntem,de a motor is olyan fázisban van,mint a blog. Áll. Apró dolgok azért történtek.Sikerült eladnom a karbi szívócsonkokat és az árából megvenni az olajat.Be is töltöttem a tartályba,de annál tovább nem megy.Tönkrement ugyanis az akksim.Rugdostam vagy egy órán keresztül,de nem akar elindulni az olaj a blokkba.Na, meg akadt egy kis elektromos probléma is. Próbáltam egy másik akksival az indítást,de az gyengének bizonyult.Viszont fény derült 1-2 hibára. Index bekapcsolásakor a relé csak zizeg,a gyújtáskapcsolónál meg melegszik a kábel. Sajnos ehhez a részéhez tök hülye vagyok,ezért egy ismerősömet kértem meg,hogy nézzen rá.Na,azóta is jön.Kell keresnem valaki mást.Jó hír viszont,hogy az ülés már a kárpitosnál van és elvileg a jövő héten kész lesz.Ha így lesz,akkor azt lehet mondani,hogy egyben van a motor és ha sikerül beindítani,akkor KÉSZ! Egy biztos: motor építés gyorsasági versenyt nem fogok nyerni a lassan 2 éve épülő motorommal. Sebaj. Remélem azért szeptemberre elkészül. Szeretném felvinni a Velodrom Millenárisra.Amen.
Ja! És elkészült a fordulatszámmérő.Egy kedves fórumtársam(Hori) megajándékozott egy fordulatszámmérő órával.Ugyan nem CB-ről van, hanem CBX-ről,de nem sok a külömbség. Átpakoltam a belét,felkerült rá az újrakrómozott alsó burkolat és az újonann vett krómozott felső burkolat.Na és az egyedi számlap.
Utolsó kommentek