CB750 Cafe Racer születése

Üdv. A közeljövőben(remélem közeli) láthatjátok a Honda cb750 Cafe Racer megszületését. Hazai viszonylatban még új ez a téma, ezért gondolom, izgalmas lesz véghezvinni ezt a vállalkozást.

Friss topikok

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már lev... (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az ép... (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Bagett250: Bocs a megkésett válaszért.Igen hosszú.Nem, nem lesz két személyes.A vázat nem akart... (2012.06.02. 20:49) Már látom a fényt az alagút végén
  • Tomchy: @z.ody: ezt megértem, a klubtag sokkal (szebb) stílusosabb, mint a sportcsonk. (2012.03.26. 21:15) Lassan összeáll a kép
  • z.ody: @Tomchy: Csak a tologatás miatt tettem be a régit. Nemsokára felkerül a csutikormány. (2012.03.04. 21:14) Két keréken

Utolsó kommentek

  • z.ody: Azt hiszem,hogy ha megállít a rendőr a motorral,az lesz az utolsó,amiért megbüntet. Ha meg már levették a rendszámot,mindegy az E betű. (2012.06.28. 14:31) Sityak
  • Tomchy: Jó lett! Nyáron néha hasonlóban tolom én is: indafoto.hu/tomchy01/cr_sisak Csak vigyázz, van-e a Kiskőrösiben E jelzés? Rendőr harap rá! (2012.06.27. 10:30) Sityak
  • z.ody: @Arni04: Hello.megvan még 13-ért vihető. Ha kell hívj és megbeszéljük.30/8246517. Sok sikert az építéshez! Ody (2012.06.15. 21:16) Egy kis előrelépés
  • Arni04: Helló, már figyeltem az oldaladat régóta, és láttam a kormányodat amit vettél, hogy kicsi. Én is cafe racert építek pont most, van egy 1977-es Honda CJ 360 T-ém, az egyetlen Mo.-n, és nem tudom meg ... (2012.06.15. 17:40) Egy kis előrelépés
  • z.ody: @Tomchy: sajna még nem indítható, de lesz videó.tervezem az első indítást felvenni.amint megvan felrakom. (2012.06.04. 11:23) Egy kis előrelépés
  • Utolsó 20

Egy kis jelen

z.ody 2011.10.14. 23:12

Vártam ma a szinterező hívását, de hiába. sebaj, majd hétfőn .Közben a kipufogót kezdtem el javítani. Elsőként kiszedem a folytást. Már ha ezt annak lehet nevezni.

A benne lévő gyapot inkább egy elszenesedett grillkolbászra hasonlít. A perforált cső rőgzítő pereméről is csak múlt időben beszélhetünk. Perfo cső maradhat, rögzítést újra kell gyártani. Csúsztak a motorral és sajnos a kipufogó is kapott. Jó 30 centi hosszan behorpadt. Próbáltuk kihúzni a horpadást, de sajnos el van vékonyodva az anyag és a melegítéstől, rángatástól ki is lyukadt. Na hurrá. A végéből leugrott 10 centi, mert pont rátakart a hátsó kerékre és ez nem tetszett. Az lesz, hogy a levágott darabot felvágom 5 centis csíkokra, a kipuffanóból kivágom a sérült részeket és a csíkokat belehegesztjük. Ha ez kész, mehet a szinterezőhöz. De az is lehet, hogy hőálló fekete spray lesz a vége. Erre még alszom párat.
Igazán fárasztó és számomra véget nem érő feladat a különböző munkákra alkalmas szakik megtalálása.Sajnos megfelelő géppark hiányában elég sok mindenben külső segítségre szorulok. A helyi mesterekre nem lehet számítani, mert amint meghallják hogy átalakítás, máris ellenkeznek. Ők inkább maradnak a jól bevállt, megszokott munkáknál. Akad olyan is, aki bevállal ezt- azt, de olyan összegekért, hogy a hajam égnek áll.
Egyetlen biztos pont a felújítás alatt az esztergályos emberem. Feribá egy igazi aranyember. Nem variál semmin, szépen dolgozik és ezidáig egy fillért sem kért a munkákért. Ja és itt lakik a szomszédban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cb750cafe.blog.hu/api/trackback/id/tr233304112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása